Wednesday, December 02, 2009

Twilight...Natrah...

Hari ni aku berjalan pegi ke mid valley.. nak pi beli tiket untuk menonton wayang Twilight malam nanti.. ramai giler manusia yang beratur untuk menonton... akhirnya dapat juga aku tiket ... malam nanti lepas keje aku akan terus bergegas ke midvalley.... baju spare pun da bawak.. tak menarik la pi tengok wayang pakai baju keje.. ape kelass.. huhu...lagipun si dia bukan tau aku keje ape... aku cume cakap aku keje kedai jerr...

Pastu terus menuju ke Istana Budaya untuk membeli tiket teater Natrah... sebenarnya aku tak suke tengok citer sedih.. memang dari pembacaan aku perebutan antara dua bangsa dan agama sungguh memilukan diadaptasi dari kisah realiti.... memang tragis.. tapi naluri aku meronta2 untuk menonton maka aku siap booking tiket.. ni just nak ambik tiket yang ditempah.. nak menonton pada 8 Disember nanti...dapat seat depan... ahakss..

No comments:

Post a Comment