Thursday, December 31, 2009

JCo Donut... terima kasih

Semalam buat pertama kali aku drive masuk ke Sunway Pyramid... Inilah kali pertama aku drive untuk parking ke sebuah shopping kompleks. Selalunya aku akan duduk di sebelah pemandu...Bersama temanku menjelajah segenap penjuru Sunway Pyramid... Kala menunggunya menggunting rambut aku termenung sambil melihat gelagat manusia yang mencuba Kerusi dan alatan urut OGAWA... nak tergelak aku pabila ada yang hampir terlondeh seluarnya setelah mencuba mesin menggegarkan perut.Mungkin pinggangnya semakin susut setelah menggunakan mesin tersebuat agaknya.. ahaksss.Kami hanya window shopping... bahagia rasanya kala itu.. sudah lama aku menanti saat berjalan dan menghabiskan masa bersama2..
Untuk pertama kali jua aku mendapat 1/2 dozen donut Jcko yang dibelikan khas untukku...sweet sgttt.. dengan pesanan penaja jgn bagi orang lain makan.... sayang pulak nak makan.. huhu...
Ape2 pun terima kasih....

No comments:

Post a Comment