Thursday, December 10, 2009

Thanks my fren..

Malam tadi tuhan telah tunjukkan aku sebuah kebenaran.. selalunya kebenaran akan terpancar kala ada insan yang cuba menodai sebuah kepercayaanku..
Senang sungguh untuk manusia memohon maaf atas perbuatan... apakah aku tiada punya perasaan... ikutkan hati ini ingin ku bunuh dan cincang sehingga lumat... ungkapan maaf dibibir mana mampu menandingini hati yang hancur berderai.. hampa.. kecewa dengan sebuah JANJI...akukah yang bersalah atas semua ini...
sepanjang malam aku memikirkan apa yang berlaku ini...fikiranku terus menyelongkar dan menangisi nasib diri..
Bagi memuaskan hatiku, aku meluahkan segala kemarahan apa yang terbuku kepadanya...bukan niat mohon simpati... inilah caraku bagi menghilangkan stress...
tiada ku sangka begini jadinya....
Saat aku kesepian dan kesedihan bertukar menjadi amarah... ditemani insan cukup baik.. menasihati.. cube menenangkan aku dari kekusutan...Thanks my fren-Dedication for ya'..

No comments:

Post a Comment