Monday, December 28, 2009

Panggung Premier

Hari sabtu pula aku bergerak pulang ke KL.. sesampainya aku di KL, aku, Mat Lea dan Zali pergi menonton wayang di Time Square citer Avatar untuk kali kedua.... Niat di hati untuk menonton di 3D iMax tetapi tiket semuanya da sold out...Hampa juga sebenarnya kerana impian untuk menonton Avatar dalam mood 3d tak tercapai... Akhirnya kami membeli tiket panggung Premier yang berharga rm18. pertama kali masuk ke panggung tersebut terasa seakan VIP.. lebih selesa.. kurang dari 30 buah kerusi empuk dalam panggung ini... keistimewaan kepada yang membeli tiket panggung premier ini boleh mengorder makanan dan ada waiter yang akan menghantar sehingga di hadapan tempat duduk kita.. bagaikan raja.. huhu... tetapi mana mampu melawan penangan kerusi urut OSIM kala di Genting... sambil menonton wayang di urut sehingga aku terasa hendak tidur..
Selepas menonton kami makan di Marry Brown... selama ini aku tak pernah teringin untuk makan di sana... memandangkan kawan2 berhasrat jadi aku gagahkan diri jua... Kami memilih untuk duduk di Kerusi seakan buaian.. Makanan di Marry Brown aku rasakan mahal dan tidak bersesuaian dengan harga dan agak tidak menyelerakan.. ramai juga orang makan di situ...itu hanyalah pandangan aku... mungkin tidak pada orang lain..

No comments:

Post a Comment