Monday, November 30, 2009

ceritera ...

Sudah agak lama tidak membuka lembaran untuk menitipkan kata2 dalam blog ini.. maka hari ni hari pertama bekerja selepas cuti aidiladha akan ku buka ceritera..
Sambutan aidiladha kali ini disambut meriah walaupun hanya kami empat beranak menyambut ala kadar...duit raya mak bagi rm100...tiada seorang pun mengunjungi rumah kami.... malam raya aku, mak n adik aku pi menjelajah bandar Kuantan yang telah lama aku tidak terjah...
kala mengunjungi East Coast Mall aku dapat merasakan seperti berada di shopping mall yang bukan dalam bandar Kuantan.. seakan di KL...
Aku kembali ke hutan konkrit semula pada hari sabtu... malam sabtu tu aku ke karaoke.. sudah agak lama tidak mengasah tekak ini... banyak betul lagu yang aku nyanyikan... hari ini jua aku bertemu seorang insan buat pertama kali yang diperkenalkan kepadaku... dia begitu baik...tapi hatiku benar2 sukar menerima insan... entah la... aku perlukan seseorang sebenarnya.. tetapi perlu betul2 memahami aku serta menyayangiku... itulah kemahuan aku...

Sudah agak lama aku tidak melepakkan diri bersama2 plu yang mulut bahaya... aku seakan berada dlm dunia baru... aku rasa pelik dan malu tika mereka berbual cara yang agak kurang sopan.. mungkin dunia aku dan dunia mereka berbeza...

No comments:

Post a Comment