Monday, December 14, 2009

Menarik & Menggembirakan..

Cuti hujung minggu kali ini aku habiskan dengan pelbagai aktiviti yang agak menarik dan menggembirakan... Sabtu pada sebelah pagi aku bergerak dari umah Mizan untuk pulang ke rumah.. sudah agak lama aku tidak menghabiskan masa bersamanya.. aku menikmati minum pagi bersama... kemudian terus pulang dan manggis seplastik ku dapat dari teman rapatku... aku memang suke buah manggis... tak sangka pula dia akan membawa buah untukku...Sabtu malam pegi menonton Storm Warrior.. petang sebelumnya aku berjalan di Bukit Bintang.. kemudian pegi ke tempat paling aku sukai.. apa lagi kalau bukan pasar malam.. Hari sabtu merupakan hari pasar malam Jln TAR...habis ku pusing dan sebelah malamnya bersiap ke panggung MBO.. berdekatan dengan rumahku..
Hari ahad pula aku pergi ke Shahalam untuk melihat pameran rumah. Namun menghampakan kerana hanya beberapa pemaju yang membuat pameran... dengan hati yang agak kecewa aku terus ke Midvalley merayau2... Tanpa ku sangka apabila masuk ke Isetan aku terpegun dengan baju kemeja di G2000. Terus aku capai 2 helai kemeja yang menarik perhatianku... biru laut dan hijau lumut.
sebelah malamnya aku pergi makan malam di Desa Pandan... Pekerja dan pelayan ramah dan manis... urusan sepanjang makan malam itu terasa mudah seperti air yang mengalir.... terasa ingin datang lagi..

No comments:

Post a Comment