Tuesday, December 29, 2009

CTKD.. Canda, Tangis, Ketawa, Duka...

Baru tadi aku membeli album terbaru CT.. album duet ct & Kris Dayanti... berjudul CTKD.. terjemahan dari Canda, Tangis, Ketawa, Duka.. interpretasi cukup memukau dari pangkal nama dua diva ... memberikan seribu makna penuh mendalam... Cover album rona ungu bak lavender membuai hati.... lagu2 pun mendayu meresapi naluri...bagi diriku bukanlah terlalu fanatik meminati beliau tetapi sejak dari dulu aku tidak pernah ketinggalan membeli albumnya.. jadi tradisi tersebut aku teruskan sehingga kini... Apa jua komen insan lain terhadapnya aku tidak pernah mengambil menjadi emosi... cukup sekadar komentar... pandangan manusia berbeza... Aku mengkagumi suaranya... bagai buluh perindu.. gemersik syahdu irama lagu tika mendengar suaranya mampu menidurkan aku...

1 comment:

  1. hi. omg best nye awak dah dpt album siti. i can only wait till next weeek. anyways nice blog! :)

    ReplyDelete