Thursday, December 31, 2009

Gendang Gendut..di Sushi King

Setelah penat aku berjalan di Sunway Pyramid aku ade hal lain pulak di Midvalley.. Kali ini bersama rakan sejawat bagi meraikan student praktikal yang rapat dengan kami... seblum ini aku telah mengadakan majlis perpisahan bersama2 staf2 di pejabat.. kali ini majlis lebih santai dan private.. ahaks... kirenye majlis adik beradik la ...cume kami berenam je yang pergi..
Mulanya aku tak sanggup nak pergi sebab balik dari Sunway tu jem teruk.. aku nak pegi direct ke midvalley aku tak reti.. jadi aku balik rumah.. hantar kete then aku ambik lrt ke Bandar Tasik Selatan dan terus ke komuter untuk ke Midvalley... semuanya telah lama menanti.. kesian pulak kalau aku tak dtg...
kami menjamu selera di Sushi King... byk betul kami makan... bile bersama teman rapat hatiku jua rasa gembira... kami bagaikan adik beradik...walau di ofis aku agak garang....
gendang gendut tali kecapi.. kenyang perut suka hati...haha

No comments:

Post a Comment