Tuesday, December 08, 2009

Berbunga Riang.....

Hari2 semakin berbunga hati ini... tidak ku tahu apa yang bermain difikiranku... hati berkembang seakan bunga yg ku tanam di atas pusara abah...harapanku agar ketemu insan yang mampu memberi sepenuh kasih sayang yang tidak berbelah bahagi... aku sebenarnya kesunyian teramat... walau luaranku penuh senyuman manis( masalahnya manis ke)namun aku sepi sendiri... kadangkala aku termenung sendirian.. adakah aku insan yang selalu tidak bernasib baik.. walau aku punya segala... namun ada jua kekurangan dalam hidupku...
Aku begitu teringin menghabiskan masa bersama2... bermanja2.. berkasih2an.. menikmati keindahan dunia dan menjadi raja bumi...siapakah yang begitu tulus menerima aku seadanya... aku jua terasa amat takut dengan sikap insan yang ingin mengambil kesempatan di atas kelemahan diriku ini...betul cakap teman rapatku wan... aku banyak berfikir menterjemah apa yang dinasihatinya... ada betulnya aku perlu semakin berhati2 dan bijaksana dalam kehidupanku...
Biar tersirna sebuah momen yang indah... biar runtuh monumen nan teguh...biar permata pudar sinaran.. namun kan kukemilaukan diriku agar tampak berseri.. biar megah pada diri... mungkin suatu ketika ada insan yang benar2 tulus akan merajai hatiku...

No comments:

Post a Comment