Tuesday, November 03, 2009

Pulau Borneo Aku Kemari...

Hari ni perjalanan ke Pulau Borneo... Kononnye ambik flight pukul 2.00pm tak yah la rush ke airport... bangun da awal.. pukul 930am da bangun tapi hari ni betul2 tak efisyen.. siap pi ambik comforter segala kat dobi da pukul brp.. kuar umah jer da pukul 12 lebih.. naik erl..
Camane nak sampai cepat kat airport.. sampai jer airport tak leh nak check-in.. time da abis.. memang salah aku pun.. lagi 20 minit nak berlepas flight tuh... terpaksa la pi kaunter tiket MAS untuk next flight.. pukul 3.15pm mujur la ade...





Dalam flight pulak punye la aku lapar..mujur la ade hidangan nasik goreng bersama satay.. sedap jugak..dengan ferrero rocher lagi 3 bijik... pastu ade kek kukus kot.. aku bukannye reti sangat pasal makanan... janji ok rase dilidah aku...
Cadang nak brief staff tapi da lewat sampai malas la pulak.. jumpe diorg esok jer la..Driver hotel ngan Front Office Manager siap tunggu aku depan balai ketibaan..ala2 artis datang dijemput.. ...











Muke diorg mesti tak caye tengok aku kot..ingat aku budak2 ke.. huhu...tapi aku bile formal jer cakap pun macam leh jer tukar stail.. jadi profesional.. huhu... Sampai jer kat hotel.. siap ade pengelap tangan diberi.. siap welcoming drink pun kasik jugak.. tapi inilah aku dpt bile time keje... lepas waktu bekerja aku adalah aku... malam ni aku tatau nak buat ape lagi.. risau jugak ade hotel arrange dinner untuk aku...malas la.. aku macam nak rehat jerr..


aku da jejak bandar Kuching hari ini..here i come pulau Borneo

No comments:

Post a Comment