Friday, March 05, 2010

Baby Boy..

Sudah agak lama aku tak mencatatkan sesuatu pada blog ini... Aku terlalu sibuk dengan pelbagai perkara yang memerlukan aku menumpukan sepenuh perhatian pada tugas yang telah diamanahkan... demi negara...hehehe.. Sakit2 badan aku hampir sebulan ini memberikan yang terbaik..terpaksa berkejar ke sana sini.. takper.. inilah pilihan aku.. mana mungkin untuk mendapat kerja yang senang...komitmen yang amat tinggi aku perlukan saat ini..
"Alhamdulillah. Baby boy selamat dilahirkan jam 3.48 pg td. FAWWAZ AQLAN BIN FAHMIZUAN".. Sms aku terima dari teman baik ku sejak dari sekolah pada 02032010.. da bergelar bapa da dia...tahniah buatnya... Lama tak jumpe dia sejak dia kawin..Last pun aku jumpe dia masa Raya Haji kot kalau tak silap aku...
Aku panggil dia miezz... Masa skool dulu byk sangat kenangan dengan dia... bile ingat balik kelakar....tapi masa terus berlalu.. meninggalkan segala kenangan menjadi memori indah..elite...
Macam2 aktiviti kami dari perkara baik2 hinggakan ke yg jahat2... hehehe...

1 comment:

  1. Wah... Ada gak nama aku...
    Anyway..Tenkiu... Selamat Menjalankan Tugas...
    Amin..

    ReplyDelete