Monday, February 22, 2010

Platinum Cineplex

Sabtu lepas aku bersama seorg teman pergi menonton wayang di Platinum Cinema cineplex damansara.. best juga dan xklusif...pertama kali aku menonton di sana.. kerusi empuk dan boleh diubah seperti katil.. siap boleh minta selimut lagi... pada mulanya kami pergi untuk menonton Percy jackson & the lightning thief sahaja..namun selepas abis citer tu temanku ini teringin untuk menonton citer Valentine Day pulak.. citer komedi.. best la...
Sesampainya kami di sana aku ternampak sahabat lamaku bersama temannya.. dia memanggil aku untuk berbual.. namun sakit hatiku padanya suatu masa dahulu masih belum surut.. maka aku hanya tersenyum dan berlalu pergi...
sementara menunggu waktu tayangan pukul 645pm aku terus ke komputer yang disertakan talian internet untuk membuka facebook.baru seminggu aku reti menggunakan facebook..da ade akaun rasenye hampir 1 tahun... aku ni memang bute IT.. tau untuk buat kerja jer... org kg yang tak punye ape2... Tayangan kedua pukul 10.00pm.. aku siap tertido dalam selimut semasa tayangan kedua.. huhu...

No comments:

Post a Comment