Monday, March 08, 2010

Bilikku Syurgaku..

Cuti Hujung minggu kuhabiskan dengan mengemas bilikku... Sudah agak lama aku tak betul2 buat spring cleaning untuk segenap pelosok inci bilik... selalunye setiap minggu dengan berbekalkan feather duster aku hanya membuang habuk...tapi untuk kali ini aku dengan gigihnya mula mengemas dari jumaat malam sabtu dengan meletakkan brg yang agak semak ke dalam 3 boxes yang baru ku beli di tesco minggu lepas...aku vakum sikit demi sikit habuk2 yang berketul2... sehingga bersih ... dari belakang rak tv sehingga belakang almari habis ku vakum.... lipas kering semuanya masuk menerusi sedutan vakum...
aku begitu bangga dengan hasil kerjaku... walaupun org lain tidak mengetahui betapa bangganya aku pada diri sendiri...struktur katil dan barang2 dlm bilikku telah ku ubah.. Balik airku juga telah aku bersihkan sehingga berkilat.. hehehe...
bilikku adalah syurgaku...

No comments:

Post a Comment