Thursday, May 27, 2010

The Touch Oren-Hitam

Aku terlupa bercerita pasal The Touch. Koleksi hitam-oren hantaran terbaru sentuhanku telah siap sepenuhnya minggu lepas. Koleksi ini sebanyak 14 dulang.. bukan senang untuk memberikan touch pada setiap koleksi.. Kerahan idea untuk memberikan sentuhan magis pada koleksi kali ini agak memuaskan hati aku walau plan sebenar telah ditukar.
Disebalik koleksi ini yang sebenarnye agak tangkap muat memandangkan bahan utama telah habis stok. Aku terpaksa memikirkan sesuatu untuk menggantikan bahan tersebut.. dan inilah hasilnya..bayangkan terpaksa menukar bahan utama.. apabila bahan utama terpaksa ditukar maka corak hiasan juga perlu ditukar.. Pening kepala juga. untuk hiasan bunga pula warna oren yang dipilih memang terlalu sukar dicari. Puas aku keluar masuk kedai untuk mecari bunga yang akan memukau..Dengan sedikit pengalaman dan minat jadi aku cuba memberikan yang terbaik .. suatu benda yang aku lakukan mesti memberikan kepuasan dahulu untuk diriku.. barulah aku akan bertanyakan pendapat insan lain bagi memperbaiki lagi..
Akhirnya The Touch Oren-Hitam siap...terimalah...

No comments:

Post a Comment