Tuesday, May 04, 2010

Terima kasih sesangattt

Aku mendapat kejutan pada hari ahad lepas... Sehari sebelum dia ader mengsms aku dan memberitahu ade surprise untukku..apakah surprise itu aku terus memikirkan..adakah kejutan suatu kesedihan atau kegembiraan buatku...
Teman rapatku membawa satu hadiah yang cumil... teddy bear... siap dengan kotak yang cantik n paperbag pun cantik sesgttttt.. aku suke sgttt...byk perkataan i luv u .. aku bagai dibuai perasaan...walaupun sebelum ini aku sudah mempunyai hampir 10 ekor teddy bear hadiah dari insan lain yang aku telah simpan dalam kotak...tapi ini istimewa..teddy bear ini akan ku pamerkan bersama kotak cumil itu..nak letak kat opis da ade 2 ekor kat opis...
Mujurla teman rapatku ini tidak memberikan beg plastik.. aku sekarang ini ingin membantu menyelamatkan bumi.. aku kurang berminat dengan penggunaan beg plastik.. aku sanggup memegang brg2 yg dibeli.. kalau boleh aku akan meminimumkan penggunaan beg plastik dan bertukar kepada green non woven bag...
Bercerita berkenaan teddy tersebut... kala aku leka memerhatikannya.. rupenye di kaki ade berkataan i luv u... macam syahdu jerr. sebenarnye ingin aku memeluk dirimu sekuat yang ku mampu tapi tanganku seakan tergantung di langit... kaki pula terpasak dibumi... bukan senang untuk org syg kat kita... aku betul2 menghargainya... Terima kasih sesangatt Abi.. muahsss

No comments:

Post a Comment