Monday, May 31, 2010

Dengarkanlah..Kebahagiaan Dalam Perpisahan..

Hujung minggu lepas aku pulang ke kampung.. Setiap kali aku pulang ke kampung hatiku pastikan berbunga riang... Seakan ada suatu kekuatan yang yang tiada tergambar.. Aku tak sabar untuk mengunjungi pusara ayahku.. dan itulah rutin aku setiap kali pulang ke kampung.. akulah yang akan menjadi pekebun bagi mengemas dan mencantikkan pusara..aku akan rasa tenang..
Kepulangan aku kali ini untuk menyambut hari lahir makku... beserta pertemuan bersama kwn2 kala aku di sekolah rendah.... ingatan aku terus kembali di zaman tersebut.. bagaimana watak cinderella diterjemahkan dan dibina semula ke alam dewasa.. cerita cinderella ini adalah lakonan kami semasa di darjah 6 sempena majlis penyampaian hadiah.. para pelakon adalah yg glamour2.. itulah kenangan...
Untuk perjalanan pulang ke kampung n balik ke kl, tema lagu yg aku pilih adalah Kebahagiaan Dalam perpisahan-Shahir.. lagu yg menyentuh hati... ku tujukan pada temanku untuk dia mendengarnya...dengarkanlah..

No comments:

Post a Comment