Wednesday, January 06, 2010

mood tak stabil...

Minggu ni mood aku tak berape stabil... terlalu byk bende yang perlu diselesaikan.... aku cube buat macam tak tension tapi aku sebenarnye benar2 tension... sebelum nak melepaskan staff pergi out stesen byk bende yang last minit terjadi .. kali ni ade pegawai yang perlu menghadiri kursus... pening kepala aku terpaksa berfikir apakah penyelesaian yang perlu dibuat...tiket penerbangan staff pun belum dapat itenary lagi... mqana satu aku nak settlekan ni... data yang sepatutnya keluar dalam bulan 2 boss nak dalam minggu ni... terpaksa aku kire secara manual.. kalau satu negeri takper... ni da la seluruh malaysia.. pastu ade 3 bulan semuanya... memang kalau ikutkan jamm otak aku... start dari 7.00 pagi sampai 6.00 petang... aku macam kilang...sepatutnya aku kena pi out from the station ke sabah n sarawak minggu depan tapi tak jadi sebab byk benda kat opis yang tak settle lagi.. camane nak tinggal opis... dari hari isnin aku bz.. semalam pun aku keje non stop... lepas buat tu buat ni... naik turun lif... pastu pi meeting la ape la... da 2 hari otak aku jammm... aku risau jadi hiper tension jerr... sebab tu aku cube cool kan diri... moga aku diberikan ketenangan....

No comments:

Post a Comment