Tuesday, January 19, 2010

Luv Fridge Magnet...

Hari tuh masa kat Kelantan dapat panggilan telepon dari Abg Ad kononnye nak jumpe n nak ajak lunch sekali.. tapi aku baru jer on de way ke Pantai Timo.. camane nak terbangkan diri... da lama tak jumpe dia... dia pun da nak balik ke China... dia nak kasik souvenir kat aku... Aku ni kalau souvenir feveret aku fridge magnet jerr.. Ramai kengkwn rapat aku tau bende tu jer aku mintak kalau diorg pi mane2.. dia kata nak pos... masuk jer ke opis balik dari Pantai Timur maka aku ni dengan bersemangat menunggu la kehadiran poslaju atas meja.. tapi takde pun.. aku risau tak sampai atau abg tak sempat pos... aku siap tanye opis boy ade tak poslaju untuk aku.. risau org hambik jerr.. last2 ade la..terlambat opis boy hambik..Untuk kali ni abg Ad kasik 10 Fridge magnet.. huhu... mesti la aku suke..Terima kasih abg....dalam masa yang sama aku dpt fridge magnet dari Korea... 3 fridge magnet dari kwn baikku yang baru pulang dari Korea... cumilll sgtt...terima kasih kwnkku.
Apa2 pun semoga berjumpe di China nanti kalau ade rezeki...
Petang ni da start nak pi kelas mandarin... 3 bulan jugak la aku akan belajar bahasa sebagai persediaan....Here i come... China...

No comments:

Post a Comment