Thursday, January 21, 2010

Masjid India@Malam Bollywood


Semalam aku telah abis membelanjakan duit untuk menepati tema bollywood untuk majlis minggu depan... Mungkin jikalau siapa yang menemaniku bershopping akan berkata betapa membazirnya aku tapi hakikatnya demi kepuasan diriku aku tidak peduli... sebab itulah aku tidak berapa suka untuk mengajak orang lain menemaniku kala bershopping..memang itulah aku... alah membeli menang memakai...huhu.. aku melewati jln masjid india meneliti dari kedai ke kedai untuk mencari suit yang lain dari yang lain.. sambil masuk ke kedai2 berbau setanggi(ntah betul ke bau setanggi pun aku tatau..just pakai cakap jer. senang citer bau india)
Suit yang menarik adalah suit pengantin... memandangkan badanku yang cumil ini mana mungkin aku akan dapat memakai suit yang kebanyakan bersaiz besar.. terfikir di kotak pemikiranku untuk menempah sepasang suit.. mulanya aku cuma nak pi jalan2 sambil melihat koleksi baju2 bollywood..
namun bila hati da terpaut pada satu suit pengantin rona oren bersulam dan taburan permata. maka aku pun terus membeli set baju, kasut aladin n selendang untuk ke majlis tuh.. itupun kala aku pergi ke CityOne Plaza... baju tersebut perlu di 'alter' mengikut bentuk badanku. Memang di situlah terletak syurga koleksi bollywood... butik2 eksklusif dengan kain2 mewah terdapat di sana...
Tunggukan kemunculan Malam Bollywood.....bukan Hollywood

1 comment:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    ReplyDelete