Monday, January 04, 2010

Ahad macam2...

Awal pagi ahad aku dikejutkan dengan sms bantuan....huhu... aku terus bergegas ke USJ... kami bergerak ke Pasar tani mega di seksyen 13 shah alam untuk membeli barang2... pertama kali aku ke situ.. kemudian kami terus ke Tesco, Mydin dan akhirnya ke Giant... seronok jugak menghabiskan masa bersama...Bahagia rasanya.. huhu...
Kunci bilikku tertinggal dalam bilik... aku terpaksa memancing kunci dari tingkap... setelah berhempas pulas memancing kunci akhirnya aku berjaya... yakin boleh...Tenghari pula plan bersama teman rapat di pejabat kami karaoke di Nilai... kami pergi berlima... puas melalak kat sana... murah betul haraga di sana... sepanjang hampir 2 jam kami menyanyi hanya perlu membayar rm19... aku sampai bertanya di kaunter 2 kali untuk mengesahkan bayaran...
Seterusnya destinasi kami ke Time Square untuk menonton Avatar.. Avatar lagi... ni da masuk kali ke berapa aku menonton Avatar... mujurlah aku suke citer ni.. jadi takde masalah untuk aku.. cume impian untuk menonton di 3D masih lagi tak sampai2....
Hari ini juga pertama kali aku makan di Wendy's... komen aku ayamnya spicynya tak sedap... walau pun aku ni bukan jenis cerewet tapi bile aku cakap tak sedap tandanya memang tak sedap...
Bercerita tentang Avatar kali ini bila kami bersama akan terjadi aksi2 menarik la.. tambahan pula byk aksi yang boleh dibuat berdasarkan citer ini...
memang menarikss..

No comments:

Post a Comment