Wednesday, January 05, 2011

jadi macam2..

semangat aku sejak bermulanya tahun baru ni makin meningkat. Momentum keunggulan terus menguasai diri.. hahaha... mungkin tahun baru jadi aku seakan bayi yang baru dilahirkan..setapak lagi usia meningkat... tahun ni 2 org adik aku nak kawin... ishh tak sangka ek.. da nak kawin da 2 beradik tuh.. sorang bulan Jun sorang lagi disember..
sejak abah da takde ni aku la jadi macam abg sulung padahal ade je 2 abg atas pada aku...maka sibuk la aku.. aku kan ketua famili... aku la akan jadi bapak pengantin, abg pengantin, adik pengantin, caterer, canopi, pak andam, eric leong umah, bibik.. semua la.. maklum ar aku kan multi-tasking..you can do it..
haha... byk betul plan aku ni..minggu ni da start nak deal ngan pak andam pasal pelamin.. pastu nak tempah caterer n check kanopi... susah betul kan...aku ni jenis keje nak cepat jerr.. pastu kalau bole nak perfect.. inilah penangan Virgo..
Fikir punye fikir aku plan nanti nak touch up deco pintu gerbang ke rumah ala2 siti di alam fantasi.. tak leh nak byk camane la fantasinye pintu tuh...ahaks..

No comments:

Post a Comment