Monday, April 11, 2011

Lama betul...

monin...lama betul aku tak berkunjung ke blog aku yg tercayang ni... da bersarang rupenye.. mujur tak berkerak je... hari ni aku sensorang kat opis.. semua staf aku pi outstation... aku malas nak pi..kerahan tenaga la diorg.. cume aku memantau guna telepon jerr.. biar aku rilex settlekan hal famili aku ni... tak sampai 2 bulan lagi adik tersayang aku nak kawin... abg dia je yg kalut ni... mujur la aku da berjaya prepare hampir semuanya...
sabtu lepas aku sensorang menjelajah Nilai.. nilai 3 tempat fevret aku untuk tengok barang terbaru utk majlis kawin... mungkin bole kasik idea utk aku... aku buat lawatan sambil membeli belah utk langsir bilik pangantin, bunga telur, tirai utk majlis nikah... tirai majlis nikah ni byk betul kain aku guna... dlm 60 meter kain... saje je la...
Pasal TheTOuch-Masterpiece Of Diamond Peach tatau la... aku tak cukup idea extravaganza lagi.. aku try cari "sesuatu' tapi aku tak jumpe... takpe.. aku masih ada masa....

No comments:

Post a Comment