Monday, January 03, 2011

Ini Kesah Tentang Bulan

Hari ni permulaan aku bertugas sempena 2011. terasa kehilangan sebenarnye.. seorang teman baikku telah ditukarkan ke negeri lain.. itulah dinamakan kehidupan.. walau pada hakikatnya aku tidak merelakan namun demi kehendak tugas ku relakan dikau pergi... semangat aku seakan hilang namun aku tabahkan jua...
kami memang rapat.. rapat seakan sebuah keluarga... kami 5 sekawan( aku, daus kecik, Ryn, Zaila n Yaya)... bila aku menonton cerita Tentang Bulan terus segala kenangan kami menjelma...
lagu Tentang Bulan memang syahdu...

Bulan dan bintang
Bersinar berkelipan...
Dan menerangi
Keindahan malam...
Tanpamu bulan
Malam kegelapan..
Tanpamu bintang
Hilanglah keindahan...

Ini kisah tentang bulan..
Bulan bintang jadi kawan..
Begitulah persahabatan..
Yang cuba kita eratkan..
Moga berkekalan selamanya..

Begitulah kita hidup.
Lima sekawan..
sesama berjanji susah senang dirasa..
Di bawah sinaran cahaya bulan bintang..
Menjadi saksi janji kita semua..

memang terlalu byk memori...semuanya dapat dilihat dari buku skrap yg kami siapkan sebagai kenangan untuk Ryn...
Takper.. nanti kita akan reunion masa Zaila kawin...
Tunggu...Reunion of Tentang Bulan...

No comments:

Post a Comment