Wednesday, June 09, 2010

Adakah dia betul2 menyukainya?

Semalam aku telah memberikan sesuatu pada teman baikku..sedikit hadiah yang kecil..itulah tanda ingatan aku padanya.. Hadiah sempena hari lahirnya yang lepas .. aku bukanlah seorang yag pandai membeli hadiah kepada insan lain... aku akui aku suke membeli belah tapi jikalau diberi pilihan memilih hadiah untuk diberikan pada insan lain memang sukar kecuali untuk ibuku...
Hadiah yang aku berikan pada temanku ini merupakan barang yang aku sukai kala terpandang buat pertama kali.. jadi aku beli 2 set barangan tersebut satu untuk diriku dan satu untuk dirinya...Ianya set tali pinggang.. warnanya agak luar dari kebiasaan dan eksklusif.. itu yang membuatkan aku teramat menyukainya..
Aku sukakan suatu barang yang unik dan lain dari yang lain... mungkin org lain tak seperti diriku... usah ditanya pada harga..kerana alah membeli menang memakai..
Harapnya teman baikku ini menyukainya... harapanku agar persahabatan ini kekal..
Daku menerima smsnya malam tadi "suka sgt. Wan akan ingat sampai bila2."
senantiasa aku memikirkan adakah dia betul2 menyukainya?Atau sekadar untuk menjaga hatiku...

No comments:

Post a Comment