Friday, October 16, 2009

Penghulu Segala Hari..

hari ni hari jumaat.. perhimpunan agung UMNO kat PWTC ni masuk hari terakhir.. nak pakai set baju melayu kaler merah nampak sangat aku ni UMNo la sangat...padahal mengundi pun tak penah..walaupun arwah ayah aku dulu org kuat UMNO & BN..hari ini berbaju melayu warna hijau lumut..
aku begitu bangga untuk memakai set baju ini kerana warna baju dan sampingnya selalu dipuji org..tak sia2 aku berjalan setiap hari dalam bulan ramadan ke masjid india untuk mencari samping yg indah kononnya.. kalau beli yang tak lawa tu bukan la aku.. hehehe...nak citer persiapan untuk besok..peralatan dan baju belum siap dikemas lagi...video camera pun belum dicaskan lagi... ahakss...mujurlah penggunaan video camera ni da ade 2 pelatih yg tahu menggunakan...aku kalau bab teknologi ni memang kureng cikit...beli nak.. guna tu kena slow2... aku kan kampung2...

1 comment:

  1. Wah.. Meletup.. Batik merbok tu mcmana? cantik ke? berapa harga?

    ReplyDelete