Tuesday, February 02, 2010

Seafood@ Bagan Lalang

Cuti Hujung Minggu pula jadualku amat padat... Bermula pada hari sabtu kami pergi tengok wayang citer Legion di Midvalley.... komen aku... boleh la... Hari Ahad pula ke Bagan Lalang....berdekatan Sepang Gold Coast...untuk menikmati makanan laut... Aku sebenarnya tidak menggemari makanan laut terutama ikan & ketam...Kali ini aku turut serta bersama kawan2... Kami bertolak dari rumah pukul 5 petang menuju ke Kota warisan... di sana tinggal rakan masa belajarku... dia yang membawa kami ke Bagan lalang.. aku ni kaki jalan jadi aku ta kisah ke mana pun pegi asal berjalan aku ok jerr... Pada mulanya kami ingin membatalkan hasrat setelah mendengar citer kwnku pergi ke sana hari sebelumnya.. order makanan 3 jam kemudian baru dapat... apa kes... kami pergi seramai 6 org..ikan kakap besar, udang, ketam, sotong dan nama baru yang ku dengar.. pahat... bentuk seakan buluh kecik... tapi sedap juga...sejam juga la kami menunggu sambil perut terus bergendang minta diisi... semua sekali hampir rm300.. ok la sesuai dengan lauk2 yang terlalu byk yang dipilih...
kemudian kami terus pi karaoke di Cempaka...
Isnin pula cuti hari wilayah...setelah hampir beberapa lama aku tak berjumpe ruri maka aku pun berjumpe dan kami tengok wayang citer Tooth Fairy yang memang kelakar...

No comments:

Post a Comment