Thursday, September 10, 2009

Raye!....Raye!....Raye!....

Raya!.. raya!..raya!....masa untuk bergembira....semua kelengkapan untuk diri bagi raye kali ni da siap di beli...sebenarnya malas nak shopping tapi bile tengok semua org excited membeli belah.. makan takdirnya aku jua membuat sebuah keputusan dengan bershopping... kena shopping awal2 takut nanti berebut pulak ngan org sebab esok luse da nak dpt gaji.. aku tak sanggup menjelajah time sesak2 untuk membeli..
ala.. shopping ala kadar la kononnye.... hehehehe
2 pasang baju melayu kaler GOLD dan IJAU LUMUT telah aku sambar untuk raye kali ini...
susah sangat nak pilih kalerr..... tapi dalam kotak pemikiran ini memang 2 warna itu akan menjadi pilihan...samping pun dengan TERPAKSa dibeli 2 kaler jua... ahaksss
mujur la menepati kehendak aku yang kadangkala nak sesuatu di luar jangkauan....
ada yang pernah cakap aku suke something yang lain dari yang lain.. tapi bukan yang makhluk planet lain la...
Songkok nak beli da ade 2....takkan nak beli lagi.. capal pun ade 2... butang baju melayu da beli masa pi tawau hari tuh...
ape nak beli lagik yekk...
minggu ni nak jln2 tengok ape yg leh dibeli lagi..

1 comment:

  1. wah..wah...
    harap2,photo ko kat sebelah ni next month dah bertukar lah ye dgn baju ala2 gold or ijau lumut segala...
    ahaks

    ReplyDelete